BISO CropRanger Super Vario Flex

Novinka!

BISO CropRanger Super Vario Flex
autor: Václav Štursa ml. publikováno: 21.3.2018

Žací lišta BISO CropRanger SuperVarioFlex v záběrech od 6,5 do 12,3 metru reaguje na požadavky evropských zákazníků s nejvyššími nároky na výkonnost mlátičky a kvalitu sklizně všech standardních plodin, včetně řepky a sóji kvalitní žací lištou s odpovídající výbavou. Toto konstrukční řešení je výsledkem více než deseti roků vývoje, několika klíčových patentů a generací prototypů.

Provozní zkoušky ukázaly, že osádky u záběrů 9m a více používají režim FLEX nejenom v sóji, ale i při sklizni polehlých obilovin s vysokou výkonností při minimálních ztrátách. Takto vybavená žací lišta poskytuje osádce stroje vysoký komfort a majiteli špičkovou efektivitu při sklizni. Žací lišta bude dodávána na vozíku ProfiSteer s řiditelnou přední i zadní nápravou a na prvních 5 kusů bude k dispozici 3-letá tovární záruka. Není tajemstvím, že SuperVarioFlex je vyvíjen ve společném programu společností BISO a CNH a nejenom ve velkých záběrech je určen pro nejvýkonnější mlátičky na trhu. Nejnovější model SuperVarioFlex byl prezentován na výstavě Agritechnica v Hanoveru a byl středem zájmu i německých zemědělců s menší výměrou půdy.

Mezi nejúspěšnější žací lišty posledních roků patří BISO CropRanger VX TrendLineLight, který je pro letošní sezónu nabízen v záběrech až 9m s ocelovým rámem. Tento model plně nahradil rozšířenou řadu HighLine. Jedná se o provedení, které je dodáváno koncernu Deutz-Fahr do prvovýroby a ve větším množství byl minulou sezónu dodáván s mlátičkami SAMPO do východních regionů. U všech žacích lišt BISO nadále zůstávají jejich typické konstrukční prvky, kterými jsou pevný rám, vário s velkým rozsahem, integrované kosičky a možnost naklápění lišty „na špičku“.

Vývoj a prodej nejvýkonnějších žacích lišt o velkých záběrech rovněž zasáhl do konstrukce vozíků. Řada ProfiTrailer se stala standardním vozíkem na trhu a v současné době se projevuje sílící poptávka po novém modelu ProfiSteer s hydraulickým řízením zadní nápravy. Toto řešení umožňuje manuální natočení zadní nápravy při manévrování ve stísněných prostorech a velice komfortní a bezpečnou jízdu při přesunech ve standardním režimu.

Více informací naleznete zde.